Read The English Version

 

Nedcon Maritime va respectă preocupările legate de confidențialitate. Această politică privind protecția datelor este concepută pentru a vă informa cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale și a drepturilor dvs. în conformitate cu Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) și cu legislația națională aplicabilă.

IMPORTANT: Prin trimiterea de date prin intermediul site-ului nostru www.nedcon.ro/ ne dați consimțământul că toate datele personale pe care le transmiteți pot fi stocate și prelucrate în modul și în scopurile descrise după cum urmează:

Scopurile procesării datelor
NEDCON MARITIME este o companie românească cu sediul social la adresa str. Al. Puskin, nr. 9, Constanța, România, înregistrată pentru prelucrarea datelor cu caracter personal la A.N.S.P.D.C.P cu nr. 4800.

Prin bifarea căsuței de mai jos / aplicand online / semnarea formularului de solicitare / trimiterea CV-ului dvs., autorizați compania Nedcon Maritime să vă colecteze, stocheze și prelucreze datele dvs. personale în următoarele scopuri:
Recrutarea și selectarea candidaților pentru angajare în străinătate în următoarele sectoare: Șantiere navale, Echipe de reparatii, Hospitality, Personal pentru Industria Oil&Gas.
Datele personale colectate vor fi, de asemenea, prelucrate de noi pentru a vă oferi informații despre ofertele contractuale disponibile.

Informațiile dvs. personale nu sunt utilizate în alte scopuri in afara celor mentionate mai sus, cu excepția cazului în care obținem permisiunea dvs. sau dacă nu cumva este cerut sau permis de lege ori de standardele profesionale.

Informațiile pe care le colectăm
Colectăm și procesăm informațiile pe care le furnizați prin diferite modalități: prin intermediul site-ului nostru web și al canalelor media sociale, prin telefon și fax, prin aplicații on-line și în aplicații personale, în legătură cu interacțiunile noastre cu clienții.

Termenul “date personale” se referă la informații personale identificabile despre solicitanți / candidați, cum ar fi: numele complet, data nașterii, numărul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu, naționalitatea, numărul de identificare personală, numărul pașaportului, certificate de competențe, licențe, cursuri, certificate de calificare, serviciu maritim, experiența de muncă anterioar, scrisori de recomandare și alte documente.

Când vă înregistrați, vă rugăm să vă conectați cu adresa dvs. de e-mail și o parolă care va fi privată și utilizată numai pentru a vă accesa contul pentru a trimite, actualiza și chiar șterge formularul de aplicare, dacă doriți.
Sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității parolei și a contului și sunteți pe deplin responsabili pentru toate activitățile care apar sub parola sau contul dvs. Sunteți de acord să anunțați de îndată compania Nedcon Maritime de orice utilizare neautorizată a parolei sau contului dvs. și să vă asigurați că părăsiți contul dvs. la sfârșitul fiecărei sesiuni. Nedcon Maritime nu poate și nu va fi răspunzătoare pentru nici o pierdere sau daună care rezultă din nerespectarea acestei secțiuni.
Datele personale pe care le furnizați în mod voluntar prin trimiterea CV-ului dvs., completarea formularului de înscriere fie online, fie pe suport de hârtie sau prin orice alte mijloace, vor fi stocate și procesate în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date, care introduce un set unic de norme privind protecția datelor cu caracter personal și care va înlocui, începând cu data de 25 mai 2018, dispozițiile Directivei 95/46 / CE și Legea nr.677 / 2001.

Dezvăluirea datelor dvs. personale
Nedcon Maritime nu împărtaseste, nu vinde sau distribuie datele dvs. personale unor terțe părți independente, cu excepția următoarelor circumstanțe limitate:

Datele personale vor fi transferate unor terțe părți care acționează ca Angajatori sau Contractori pentru o prelucrare ulterioară, în conformitate cu scopurile pentru care datele au fost colectate inițial. În măsura în care alte scopuri decât cele pentru care v-ați dat consimțământul sunt identificate, vă vom informa în mod corespunzător și va vom solicita un nou consimțământ.

Este posibil sa transferăm informațiile personale pe care le colectăm de la dvs. în țări care pot sa nu aiba aceleași legi privind protecția datelor ca și țara în care ați furnizat inițial informațiile. După caz, înainte de a dezvălui datele personale unei terțe părți, cerem în mod contractual terților să ia măsurile de precauție adecvate pentru a proteja aceste date și pentru a păstra confidențialitatea.

Integritatea și securitatea datelor personale
Ne străduim să menținem fiabilitatea, precizia, caracterul complet și validitatea datelor personale în bazele noastre de date și să protejăm intimitatea și securitatea bazelor de date. Menținem garanțiile administrative, tehnice și fizice menite să protejeze informațiile personale pe care le furnizați împotriva distrugerii, pierderii, alterarii, accesului, dezvaluirii sau utilizarii accidentale, ilegale sau neautorizate.

Angajații noștri care au acces la datele cu caracter personal au fost instruiți să gestioneze corect aceste date și în conformitate cu protocoalele noastre de securitate și standarde stricte de confidențialitate.

Pentru a atinge obiectivele menționate mai sus, folosim furnizorii de servicii: de exemplu, hosting, platformă, servicii de întreținere; servicii de trimitere e-mailuri și SMS. Prin intermediul aranjamentelor contractuale, ne asigurăm că acești furnizori garantează un nivel ridicat de protecție a datelor, chiar dacă datele sunt transferate într-o țară în care se utilizează un alt nivel de protecție a datelor, pentru care nu exista nicio decizie corespunzătoare a Comisiei Europene.

În unele cazuri, colectăm automat anumite tipuri de informații atunci când vizitați site-ul nostru web: folosirea jurnalelor serverului web pentru a colecta adresele IP, “cookies” și beaconurile web. Colectarea acestor informații ne va permite să înțelegem mai bine și să îmbunătățim performanța, utilizarea și eficacitatea site-ului web Nedcon Maritime și să măsuram eficacitatea activităților noastre de marketing.

O adresă IP este un număr atribuit computerului dvs. ori de câte ori accesați internetul. Adresele IP de la care provin vizitatorii pot fi înregistrate pentru scopuri ce privesc securitatea IT și diagnosticarea sistemului. Aceste informații pot fi utilizate, de asemenea, în formă agregată pentru a efectua analiza tendințelor și performanțelor site-ului web.

Un cookie este un fișier mic care solicită permisiunea de a fi plasat pe unitatea hard disk a computerului. În cazul în care sunteți de acord, fișierul va fi adăugat, iar modulul cookie ajută la analiza traficului web sau vă informează când vizitați un anumit site. Cookie-urile permit aplicațiilor web să vă răspundă ca individ. Aplicația web își poate adapta operațiunile la nevoile dvs., la ceea ce va place sau displace, prin colectarea și memorarea informatiilor privind preferintele dumneavoastra.
Un beacon web este un fișier de imagine transparent folosit pentru a vă monitoriza traficul pe site-ul nostru web. Acestea sunt denumite, de asemenea, bug-uri web și sunt utilizate în mod obișnuit de către site-urile care angajează servicii terță parte pentru a monitoriza traficul. Acestea pot fi utilizate în asociere cu modulele cookie pentru a înțelege modul în care vizitatorii interacționează cu paginile și conținutul paginilor unui site web.

Stocarea datelor dvs. personale
Datele personale vor fi stocate numai atâta timp cât este necesar în scopurile pentru care au fost colectate sau pentru a ne conforma oricăror cerințe legale sau etice de raportare sau de păstrare a documentelor (de exemplu, în scopul prezentării lor către autoritățile fiscale) sau până când vă revocați consimțământul (dacă doriți să vă retrageți consimțământul, vă rugăm să trimiteți un e-mail la desk@nedcon.ro).

Accesul și corecția datelor
În conformitate cu dispozițiile Regulamentului general privind protecția datelor (GDPR), în calitate de persoană vizată, puteți exercita următoarele drepturi:
• Dreptul de acces la date (articolul 15 GDPR)
• Dreptul la rectificare (articolul 16 GDPR)
• Dreptul de ștergere a datelor sau “dreptul de a fi uitat” (articolul 17 GDPR)
• Dreptul de a restricționa procesarea (articolul 18 GDPR)
• Dreptul la portabilitatea datelor (articolul 20 GDPR)
• Dreptul la opoziție (articolul 21 GDPR)
• Dreptul de retragere a consimțământului (articolul 7 GDPR)
• Dreptul de a depune o plângere (articolul 77 din GDPR).

 

Read The English Version